Шаблоны Joomla 3.5

/ Про університет / Міжнародні зв'язки / Актуально

Актуально

Онлайн-курс: як обрати бажану програму для себе та отримати грант

Якщо ви бажаєте знайти для себе освітню або професійну програму, зрозуміти, на що звертають увагу приймальні комісії зарубіжних вишів, та правильно підготувати пакет аплікаційних документів – це те, що ви шукали;)

Для кого програма?

Для студентів, активної молоді, викладачів, науковців чи батьків, зацікавлених у розвитку та подальшій освіті своєї дитини.

Протягом місяця ви дізнаєтесь:

  • які взагалі існують освітні програми;
  • де шукати інформацію про них (сформуєте свою власну базу інтернет-ресурсів);
  • які існують вимоги до потенційних кандидатів на стипендію;
  • які критерії відбору залежно від програми;
  • які документи необхідно подавати для участі в грантових програмах;
  • принципи складання таких документів;
  • також отримаєте відповіді на інші ваші питання.

Окрема увага буде приділена двом документам – резюме та мотиваційному листу. Кожен із учасників підготує власні зразки цих документів та отримає фідбек по них.

Кількість місць обмежена.

Більш детально про формат курсу:

Онлайн. Ви можете перебувати де завгодно, головне – мати доступ до інтернету:) І так, на вас чекає не тільки самостійна робота, але й менторський супровід – ваші документи будуть ретельно вичитані:)

На вас чекають:

  • 2 зустрічі у прямому ефірі (організаційна і підсумкова, із розбором Ваших документів)
  • 5 відеоуроків з презентаціями до кожного та додатковими навчальними матеріалами
  • спілкування у закритій ФБ-групі
  • індивідуальне опрацювання питань із кожним учасником

Деталі, реєстрація і відгуки учасників попередніх курсів та семінарів на окремій сторінці курсу: learn.unistudy.org.ua/course

Старт курсу – 8 січня, 19.00.

Реєстрація та решта деталей: http://unistudy.org.ua/online-course-how-to-receive-grant/

Реформуємо вищу освіту – впроваджуємо реальні кейси

Компанія Casers запускає пілотний проект впровадження реальних кейсів від бізнесу у освітні програми. Сучасний світ переходить від економіки знань до економіки компетенцій і потребує нових підходів в освіті. Співпраця з бізнесом, вирішення реальної задачі – це сучасний освітній тренд та можливість урізноманітнити свою навчальну програму та значно збільшити зацікавленість студентів.

Casers пропонує викладачам замінити застарілі формати курсових та рефератів на вирішення реальних кейсів від бізнесу чи органів влади. Шукаються викладачі-новатори, хто хоче змінити систему, хто допоможе студентам отримувати найбільш важливий досвід і розвивати практичні навички.

Викладачі, завідувачі кафедр, декани, проректори та ректори, що готові реформувати освіту та співпрацювати з компаніями запрошуються для запровадження реальних кейсів в освітні програми ВНЗ!

Як це буде працювати?

До 31 січня викладачам необхідно заповнити заявку на участь у пілотному проекті на 2-й семестр 2017/18 н.р. – goo.gl/j7A3Y5

До 4 лютого команда Casers спланує графік-кейсів.
Далі, впродовж семестру, разом з партнерами підбираються компанії та організовуються відповідні кейси на web-платформі casers.org .

В результаті всі викладачі отримають реальні кейси від представників бізнесу чи органів влади для своїх практичних занять.

Як це виглядає? Ось декілька прикладів:

Вирішення кейсів допоможе студентам розвивати ті сучасні навички, які потрібні ринку, і зроблять їх конкурентними у XXI сторіччі:

  • Комплексне вирішення проблем (Complex Problem Solving);
  • Критичне мислення (Critical Thinking);
  • Творчість (Creativity);
  • Управління людьми (People Management);
  • Координація з іншими (Coordinating with others);
  • Емоційний інтелект (Emotional intelligence);
  • Судження та прийняття рішень (Judgement and decision-making)
  • та інші.

(TOP-7 рейтингу SKILLS 2020 від World Economic Forum)

Подача заявокgoo.gl/j7A3Y5

Для більш детальної інформації:

сайт: casers.org

телефони: +38(099) 013 06 66, +38(063)890 41 47 (Євгеній, CEO Casers)

e-mail: support@casers.org

Проект реалізується за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та партнерами, в рамках першого національного конкурсу IT-проектів у сфері е-демократії EGAP Challenge.

Організатори: Кейс-спільнота CASERS.org за підтримки Міністерства освіти і науки України та Торгівельно-промислової Палати України.

Сервіс взаємодії навчальних закладів та бізнесу CASERS – переможець першого конкурсу IT-проектів у сфері е-демократії EGAP Challenge, що реалізується у рамках швейцарсько-української програми EGAP, яка займається створенням та популяризацією інструментів е-демократії, онлайн-сервісів для взаємодії влади, громади та бізнесу та онлайн-послуг.

http://unistudy.org.ua/casers-looking-for-lecturers/

Літня школа з лідерства та міжнародної співпраці у США

До участі у школі запрошуються студенти-бакалаври, зацікавлені у міжнародних відносинах, дипломатії, міжнародному економічному розвитку.

Дати: 29 червня – 25 липня 2018 року.

Місце: Сан-Дієго, Каліфорнія, США

Дедлайн: 9 січня 2018 року.

Детальний опис англійською:

The Hansen Summer Institute on Leadership and International Cooperation is an exciting international program funded by a generous grant from the Fred J. Hansen Foundation. Six Hansen Summer Institutes took place in San Diego, California between 2007 and 2015. The Institute provides a unique University-based leadership experience and program in international cooperation. For three weeks, young American men and women joined students from a variety of developing countries and regions of social strife. Between then and now, Hansen Alumni have remained in contact via a variety of social networking sites and projects funded by the Hansen Foundation. We are happy to announce the Hansen Summer Institute will host its next group of young leaders in July at the University of San Diego School of Leadership and Education Sciences (SOLES).

A primary goal of the program focuses on creating an international community of young scholars who will use their summer experience as a foundation for creating lasting friendships and acquiring common practical understanding of a more peaceful future. Program elements will involve classroom instruction and hands-on training in the latest techniques of conflict resolution, mediation, and inter-cultural management. Classroom training will complement local excursions to San Diego historical attractions and cultural events including a fourth of July parade, a Padres baseball game, and a harbor cruise.

Eligibility Requirements

ALL APPLICANTS:
Successful applicants must demonstrate leadership potential by having worked outside of class in community service, another public service, or in a non-governmental organization. A letter of reference from such a group or organization is required.

NON – US STUDENTS

  • Upper division undergraduate with 2 years of college/university or graduate student with a professional interest in international relations, diplomacy, international economic development or related studies.
  • Student must be between the ages of 20-25 on July 1, 2018.
  • Must have demonstrated leadership potential outside of the classroom in the community, nation or region.
  • Have an academic advisor verify the candidate’s English proficiency (included in reference from the academic referee).
  • Have a valid international passport with US visa if necessary by the time the program begins.
  • Preference may be given to those who have never visited the United States.

Preference may be given to students who have never been to the United States before but all qualified students are encouraged to apply.

What is Provided?

The Hansen Summer Institute is fully funded by the Fred J. Hansen Foundation. This includes international airfare, room and board and all programmatic costs. If selected the only cost to participants will be the fees incurred in obtaining a passport, a U.S. visa and spending money.

Джерело: http://www.hansensummerinstitute.org/

Літня дослідницька програма “Global Humanitarianism”

Улітку 2018 року літня академія “Global Humanitarianism” поєднає навчальні сесії в Ексетері і Женеві. До участі запрошуються аспіранти та молоді науковці зі ступенем (гуманітарні дисципліни, міжнародне право, конфліктологія та суміжні галузі).

Дати: 9 – 20 липня 2018 року.

Дедлайн: 31 грудня 2017 року.

Детальний опис англійською:

The international Global Humanitarianism | Research Academy (GHRA) offers research training to PhD candidates and early postdocs. It combines academic sessions at the Imperial and Global History Centre at the University of Exeter and the Leibniz Institute of European History in Mainz with archival sessions at the Archives of the International Committee of the Red Cross in Geneva. The Research Academy is for early career researchers who are working in the related fields of humanitarianism, international humanitarian law, peace and conflict studies as well as human rights covering the period from the 18th to the 20th century. It supports scholarship on the ideas and practices of humanitarianism in the context of international, imperial and global history thus advancing our understanding of global governance in humanitarian crises of the present.

In July 2018, the Global Humanitarianism | Research Academy will first meet for one week in Exeter for academic sessions of lectures, class meetings and discussions, including study time (the academic meetings rotate annually between Mainz and Exeter; in the previous year this meeting took place in Mainz). PhD students will have the chance to sharpen the methodological and theoretical focus of their thesis through an intense exchange with peers, postdocs, and established scholars working in the same or related field of humanitarianism. The postdocs will benefit from discussing their research design and publication strategy with established scholars.

The academic session at Exeter or Mainz is each year followed by a one week archival session at Geneva. Here the archives of the ICRC offer a unique insight into humanitarian action during the past 150 years. The holdings provide rich material, including visual material, for the history of international affairs in the ages of nation states, empires and global governance, particularly the study of humanitarianism, humanitarian law, conflicts studies as well as related issues such as human rights. Under the guidance of experienced archive staff, the members of the Research Academy will study primary sources related to the previous discussions at Exeter as well as to their own research projects if applicable.  Opportunities may also be provided for intensive discussions with active members of the ICRC staff and other Geneva based humanitarian organisations.

Each selected academy fellow receives the cost of travel to Exeter and accommodation in Exeter and Geneva. Academy fellows will be asked to purchase their travel to Geneva as proof of their commitment to attending the Academy.

The Research Academy invites applications for the 2018 Global Humanitarianism | Research Academy (GHRA) from PhD students and early postdocs. The Steering Committee will select up to 12 participants. Applicants must be able to certify that they are fluent in both written and spoken English, the Academy’s working language. Participants of the international Global Humanitarianism | Research Academy will be chosen by the Steering Committee on the basis of

  1. a cover letter (maximum 350 words) setting out the applicant’s motivation for participating in the academy and indicating the anticipated outcome of their research;
  2. a statement (maximum 1,000 words) summarizing their research project;
  3. a brief curriculum vitae (maximum 2 pages);
  4. two supporting letters from appropriate referees.

This application should be compiled by the applicant and the whole set of papers including reference letters should be submitted as a single PDF, with the file saved as ‘LASTNAME_FIRSTNAME.PDF’. To apply, please send your application consisting of one pdf-document with the Subject “Global Humanitarianism | Research Academy” to the organisers at ghra@ieg-mainz.de by December 31, 2017.

Джерело: http://ghra.ieg-mainz.de/call-for-applications

Стипендія Copernicus

Стипендія Copernicus – це шість місяців у Берліні або Гамбурзі.

На вас очікує семестр навчання в університеті Берліну або Гамбурга, проходження практики у німецькому підприємстві чи установі (6-10 тижнів), проживання у німецькій сім’ї.

Стипендія покриває витрати на візу, житло (+сніданок), переїзд в обидва боки (до 250 євро), навчальні підручники, страхування, мовний курс з німецької мови та включає приблизно 220 євро/місяць на кишенькові витрати та харчування в їдальні.

Щоб отримати стипендію, ви маєте:

  • здобувати ступінь бакалавра або магістра
  • провчитись в університеті як мінімум один семестр на момент отримання стипендії, стипендія має закінчуватися не пізніше, ніж за 6 місяців до закінчення вашого навчання
  • знати німецьку мову на рівні В2 і вище
  • довести свою активну громадську позицію (робота волонтером, робота над благодійними проектами і тд)

Дедлайни подання документів: 1 березня для зимового семестру, 1 вересня для літнього.

Das Copernicus Stipendium

Детальніше: https://www.copernicus-stipendium.de/stipendium/

Навчання в університеті Мердока

Університет Мердока, Австралія (Murdoch University) пропонує стипендії для іноземних студентів, які бажають навчатися на програмах бакалавріату та післядипломної освіти.

Спеціальності: мистецтво, бізнес, освіта, інженерія, право, медсестринська справа, точні науки, ветеринарна медицина, міжнародні відносини, інформаційні технології, медицина, публічне адміністрування, психологія, природничі науки.

Рівень: бакалавріат, післядипломна освіта.

Розмір гранту: $ 5 000

Дедлайн: 5 березня 2018 року.

Контактиinternational.admissions@murdoch.edu.au

Джерелоhttp://our.murdoch.edu.au/Student-life/Finances/Browse-scholarships/UG_AEA-UG-International/

Стипендії «Transform Together» для навчання у Великобританії

Університет Шеффілд Халлам (Sheffield Hallam University) пропонує стипендії для студентів з усього світу для навчання на бакалаврських та магістерських програмах.

Спеціальності: MBA, міжнародні заходи та менеджмент конференцій, викладання англійської як іноземної, технічна архітектура, дизайн, харчова промисловість, фізіотерапія, бізнес-менеджмент спорту.

Рівень: бакалавріат, магістратура.

Розмір гранту: 50-відсоткове покриття коштів за навчання на програмах магістратури і бакалавріату.

Дедлайн:  1 листопада, 31 травня щороку.

Контактиscholarships@shu.ac.uk

Джерелоhttp://www.shu.ac.uk/international/scholarships-bursaries/transform.html

http://unistudy.org.ua/scholarships-transform-together/

Стипендії на навчання в університеті Мелардалену

Університет Мелардалену (Mälardalen University) щороку пропонує стипендії, які покривають 100% вартості навчання.

Спеціальності: всі спеціальності університету.

Рівень: магістратура.

Розмір гранту: покриття вартості навчання.

Необхідні документи:

  • аплікаційна форма
  • оцінки і диплом
  • результати іспиту з англійської
  • копія паспорта
  • можливі додаткові документи (залежно від програми)

Дедлайн: 1 лютого.

Джерелоhttps://mdh.se/utbildning/application-admission/malardalen-university-scholarship-programme-1.40359?l=en_UK

Стипендія для навчання в університеті Плімута

Плімутський університет надає іноземним студентам стипендію в рамках програми “International Student Merit Scholarship”. Перш ніж подавати документи на отримання стипендії, студент має отримати запрошення на навчання від університету.

Спеціальності: всі програми університету.

Рівень: магістратура.

Розмір гранту: £2 500

Необхідні документи:

  • Заповнена заявка
  • Копія листа-запрошення від університету
  • Рекомендаційний лист (має бути іншим, ніж той, що подавався під час вступу на саму освітню програму)
  • Оцінки за бакалавріат

Дедлайн: 30 червня

Контакти:

Plymouth University

Drake CircusPlymouthDevonPL4 8AAUnited Kingdom

+44 1752 600600

Джерелоhttps://www.plymouth.ac.uk/study/fees/scholarships-bursaries-and-funding/funding/postgraduate-scholarships-for-international-students

Стипендії для навчання в університеті Уорвіка

Університет Уорвіка (The University of Warwick) пропонує стипендії для іноземних студентів незалежно від громадянства. У 2018/2019 навчальному році планується надати 25 стипендій, кожна з яких виплачуватиметься протягом усієї програми – трьох з половиною років. Апліканти мають до подачі заяви на стипендію вступити на обрану програму до університету Уорвіка.

Спеціальності: всі спеціальності.

Рівень: аспірантура

Розмір гранту: покриття коштів на навчання і проживання.

Необхідні документи: залежно від програми.

Дедлайн: 2 лютого 2018 року.

Контакти:
Graduate School Enquiries:
Email: graduateschool@warwick.ac.uk

Джерелоhttp://www2.warwick.ac.uk/services/academicoffice/gsp/scholarship/typesoffunding/chancellors

http://unistudy.org.ua/the-university-of-warwick-scholarships/